Σάββατο, 22 Ιουνίου 2013

Βραβειάκι!!!!

Καλησπέρα! Σήμερα το πρωί πληροφορήθηκα ότι το μπλοκάκι μου κέρδισε  το τρίτο του βραβειάκι!
Μου το στέλνει η Κατερίνα από το skepiloges.blogspot.gr αν δεν το έχετε επισκεφτεί περάστε μία βόλτα! Έχει πολύ ωραία πράγματα και εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ ο τρόπος που τα λέει η Κατερίνα!


Οι όροι είναι:
  • Να ευχαριστήσεις αυτόν που σου το έδωσε. 
Ευχαριστώ skepiloges.blogspot.gr !!!

  • Απάντησε στις παρακάτω ερωτήσεις: 
Αγαπημένο περιοδικό: Κόμικς!Και νομίζω στην πρώτη θέση θα βάλω το Sin City.
Αγαπημένος τραγουδιστής -μουσική: Πάρα πολλοί αλλά θα ξεχωρίσω τρεις. Nirvana , Back Alley 121 και John Frusciante . Έβαλα και ένα κομμάτι από τον καθένα!

Αγαπημένη you tube guru : Δεν έχω κάποια.Έχω δει πολλά άτομα με τρομερές ιδέες και ταλέντο αλλά δεν θα τις χαρακτήριζα youtube guru μου.

 Αγαπημένο είδος μακιγιάζ: Είμαι συνέχεια άβαφτη!Καμία φορά κανένα concealer για τους μαύρους κύκλους!
Αγαπημένο μέρος διαμονής: Οπουδήποτε αρκεί να είμαι με τους φίλους μου!

Αγαπημένη ταινία; Αυτό είναι λίγο δύσκολο γιατί δεν είμαι μεγάλη φαν των ταινιών αλλά βλέπω σειρές και η αγαπημένη μου είναι Doctor Who!!!
Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις;  Δώδεκα όλα μαζί ,καλοκαιρινά και χειμωνιάτικα.Αν βρω κάτι να μου αρέσει και να με βολεύει δύσκολα αγοράζω άλλο!

Αγαπημένο χρώμα: Αυτό το μπορντωβυσσινί που από ότι ξέρω λέγεται burgundy.

  • Βράβευσε 7 blogs με Links και ειδοποίησε για την παραλαβή
Στέλνω το βραβειάκι στα: 

19 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου, γλυκιά μου!!!
    Οι απαντήσεις σου πολύ μου άρεσαν!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Να περνάς όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Aby για το βραβείο σου κι ευχαριστώ που το χαρίζεις και σ'εμένα. Οι δημιουργίες σου αξίζουν βραβεία.Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Πιστεύω πως και εσύ κάνεις πολύ όμορφα πράγματα και με έχεις βοηθήσει πολύ με το blog οπότε σου αξίζει!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το όμορφο βραβειάκι σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γλυκιά μου Αμπυ συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου..Σου εύχομαι να τα χιλιάσεις γιατί αξίζεις πολλά!!Επίσης κι απο μένα ένα τεράστιο ευχαριστώ που μου το χαρίζεις έτσι απλόχερα!!άπειρα φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!Και εσύ να χαρείς το βραβειάκι σου!!!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. καλώς σε βρήκα και συγχαρητήρια για το βραβείο σου, πάντα καλές δημιουργίες να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άμπυ μου συγχαρητήρια για το βραβείο σου το αξίζεις πραγματικά!!!Σε ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις να το δώσεις και σε μένα!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Sophie μου και στο δίνω το βραβείο με μεγάλη χαρά!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι....είναι υπέροχο.Ευχαριστώ πολύ πολύ που μου το χάρισες κι εμένα.Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα, να χαρείς το βραβείο σου και πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήτια για το βραβείο!!! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ που με τίμησες!!! Το πήρα πρόσφατα, οπότε δεν θα απαντήσω ξανά στις απαντήσεις, αλλά θα βάλω το ονοματάκι σου στο πλάι με το βραβείο!!! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ που μου απάντησες είχα ξεχάσει ότι το έχεις πάρει!Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  9. ωπ ωπ ωπ ..σήμερα είδα αυτή την ανάρτηση σου! Τελευταία μου ξεφεύγουν πολλές :( να το χαίρεσαι το βραβειάκι σου Aby μου και να είσαι πάντα ανήσυχη και δημιουργική!! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για εμένα και το μπλοκάκι μου !! Σε φιλώ στα υπέροχα άβαφα μουτράκια σου!(φοβερό προσόν να είσαι άβαφη και κούκλα!! ;) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή