Κυριακή, 31 Ιανουαρίου 2016

Meet the designer: Δάφνη Λιάτου

Μέσα σε όλες τις αλλαγές του blog αποφάσισα να βάλω και συνεντεύξεις από δημιουργούς. Η πρώτη που μου έδωσε συνέντευξη είναι η Δάφνη και την επέλεξα γιατί είναι από τα πρώτα άτομα που έγινε μέλος στο blog μου και με βοήθησε να ξεκινήσω. 

1.Πες μας λίγα λόγια για τον εαυτό σου και με ποια τεχνική ασχολείσαι κυρίως.

     Ονομάζομαι Λιάτου Δάφνη και ασχολούμαι με την κατασκευή κοσμημάτων. Η δημιουργία αποτελεί για μένα ανάγκη για έκφραση γι' αυτό και κάθε μου κόσμημα περιέχει κάτι από τον εαυτό μου. Οι γνώσεις μου αποκτήθηκαν μέσω του διαδικτύου και την ανάγνωση σχετικών βιβλίων.Επειδή χρησιμοποιώ συνήθως χάντρες σπόρους και σύρμα για τις δημιουργίες μου, η τεχνική που ακολουθώ αφορά στο δέσιμο των χαντρών μεταξύ τους (συνηθίζω να λέω ότι κεντάω κόσμημα) και να μορφοποιώ το σύρμα είτε με τα δάχτυλα είτε με τις πένσες μου.

2. Πόσο καιρό ασχολείσαι και πως ξεκίνησε η ενασχόλησή σου με το χειροποίητο.

    Η ενασχόλησή μου με το χειροποίητο ξεκίνησε το 2010 και το έναυσμα ήταν η λατρεία για το κόσμημα καθώς το θεωρώ απαραίτητη λεπτομέρεια στην εμφάνιση μιας γυναίκας.


3.Αγαπημένα σου υλικά και γιατί.

    Όπως προείπα χρησιμοποιώ συνήθως χάντρες σπόρους και σύρμα. Είναι τα υλικά που λατρεύω γιατί μπορώ να τους δώσω ότι σχήμα και μορφή θέλω κι έτσι να υλοποιήσω την κάθε μου έμπνευση. Όταν αναζητώ υλικά δεν στοχεύω στην ομορφιά του ίδιου του υλικού (δηλ. όμορφες χάντρες), αλλά προσπαθώ μέσα από αδιάφορα υλικά να βγάλω ένα όμορφο κόσμημα.

4.Το δικό σου αγαπημένο κόσμημα και γιατί.

    Kάθε κόσμημά μου γίνεται με πολλή αγάπη, μεράκι και αρκετό χρόνο, γι΄αυτό και είναι όλα αγαπημένα. Θα ξεχώριζα ένα κόσμημα με την ονομασία "Γαλάζιο κοράλλι" ,γιατί ήταν το πρώτο που δημιούργησα για συμμετοχή σε έκθεση. 
Γαλάζιο κοράλλι



5.Στόχοι/πλάνα για το μέλλον.

      Στόχος μου είναι να συνεχίσω να εκφράζομαι μέσα από τη δημιουργία κοσμημάτων, κάτι που φυσικά προϋποθέτει υγεία και να μην στερέψει η έμπνευσή μου. Επίσης στα μελλοντικά μου σχέδια περιλαμβάνεται η συμμετοχή μου σε εκθέσεις.

6. Που μπορούμε να σε βρούμε.


     Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω του προφίλ μου στο facebook : Daphnofila create αλλά και στο blog μου : Τα daphnofila δημιουργούν (http:// daphnofila.blogspot.com)

Ευχαριστώ πολύ το μπλοκοσπιτάκι σου για την φιλοξενία.




Δικό μου αγαπημένο από τη Δάφνη είναι αυτό το κρεμαστό!

Δεν ξέρω αν έχει όνομα,θα μας πει η Δάφνη στα σχόλια!


     




 Μη ξεχάσετε να επισκεφθείτε τη σελίδα της Δάφνης και να κάνετε like! :)

9 σχόλια:

  1. Η Δαφνούλα μας είναι σπουδαίο πλάσμα και ταλαντάρα από τις λίγες!
    Την θαυμάζω για τη δημιουργικότητά της και την υπομονή της! (Της το έχω γράψει πολλές φορές: μου φαίνεται τόόόσο δύσκολο να "τιθασεύσω" με τέτοιο τρόπο τα υλικά! Αλλά αυτή είναι και η μεγάλη πρόκληση, ε?!)
    Όμορφη η ιδέα σου για μια τέτοια στήλη, κορίτσι μου! Μπράβο!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε! Νομίζω είναι ωραίο να μαθαίνεις και κάποια πράγματα για το άτομο που υπάρχει πίσω από τα κοσμήματα. Καλά για την υπομονή της δεν το σηζυτώ, όντως έχει πααααααρα πολλή. Φιλιά! :*

      Διαγραφή
  2. Η Δάφνη είναι απίστευτη δημιουργός, κι εγώ τη θαυμάζω! Η φαντασία της είναι αστείρευτη και κάθε κόσμημά της είναι έργο τέχνης.
    Χάρηκα που έμαθα λίγα περισσότερα πράγματα για εκείνη!
    Φιλιά και στις δυο σας, καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α τι όμορφη συνέντευξη από μια σπουδαία δημιουργό που και εγώ θαυμάζω απέραντα !! Μπράβο σου και σένα !!!
    Καλό μήνα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και έμενα μου άρεσε πολύ! Είναι τρομερή η Δάφνη μας! :)

      Διαγραφή
  4. Αγαπητή μου μου Aby σ' ευχαριστώ και πάλι για την τιμή που μου έκανες να είμαι η πρώτη που παίρνεις συνέντευξη. Ευχαριστώ πολύ την Γιάννα, την Έλλη και την Νικόλ για τα όμορφα σχόλιά τους, με συγκινούν ιδιαίτερα. Περιττό να σου πω ότι αυτή τη στιγμή χαίρομαι σαν μικρό παιδάκι.Σου εύχομαι καλή επιτυχία και πάλι και καλές δουλειές!!!!!Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επανέρχομαι για να σου πως το κόσμημα που σου άρεσε έχει όνομα. Είναι το "γαλάζια σταγόνα σε κόκκινο καμβά".Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις και χαίρεσαι γιατί νομίζω το βλέπεις και εσύ πως οι κόποι σου αποδίδουν. Όλοι τονίζουν την υπομονή σου και το ταλέντο σου! Σε ευχαριστώ και για τον τίτλο,πραγματικά αυτό το κόσμημα το είχα ξεχωρίσει...Φιλιά! :)

      Διαγραφή